Doneer aan Stichting Lucifer

Maandelijks
37% Gedoneerd

Onze maandelijkse kosten

Onze maandelijkse kosten voor het behoud van onze kosteloze maatwerk dienstverlening voor non-profits zijn begroot op:

• €75 - nodig voor behoud van onze huidige vps server park
  • €55 - nodig behoud van onze huidige domein portfolio
  • €600 - nodig voor benodigde en gewenste uitbreidingen
  • €600 - nodig voor eerlijke vrijwilligers vergoedingen

Een fractie van onze operationele kosten worden gedekt uit inkomsten uit levering van betaalde diensten en sporadische affiliate commissies. Om alsnog onze operationele kosten volledig te kunnen dekken zijn we zeer afhankelijk van gulle maandelijke donaties.

Vanwege de problematiek rondom de pandemie en de nasleep hiervan hebben we complexe betaalde maatwerk diensten tijdelijk uit onze portfolio moeten verwijderen. Mede hierdoor hebben we sinds maart 2020 onze vrijwilligers niet meer kunnen compenseren met een volledige vrijwilligers vergoeding ondanks dat we dit graag wensen te doen.

Het uitbreiden en verder ontwikkelen van onze portfolio aan kosteloze en betaalde maatwerk diensten voor verenigingen, stichtingen en andere non-profits is nu op een laag pitje omdat we de fondsen hiervoor niet hebben om dit snel verder uit te breiden.

Help Stichting Lucifer nog een maand verder,

DONEER

Neem contact op voor meer informatie.

Terug naar hoofdpagina: Doneer aan Stichting Lucifer